Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας στο ΕΠΑΛ Τυρνάβου



Σε ιδιαίτερα ευχάριστο και εορταστικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας, για το 2026 του Συλλόγου Διδασκόντων του ΕΠΑΛ Τυρνάβου, στο χώρο του σχολείου. 


Η Διεύθυνση του σχολείου ευχήθηκε σε όλους καλή και δημιουργική χρονιά, με υγεία, προσωπική και συλλογική πρόοδο, καθώς κι επιτυχία στους εκπαιδευτικούς κι επαγγελματικούς στόχους των μαθητών/τριών. 


Το ΕΠΑΛ Τυρνάβου συνεχίζει με συνέπεια και όραμα το εκπαιδευτικό του έργο, προσβλέποντας σε μια χρονιά γεμάτη γνώση, δημιουργικότητα και θετικές δράσεις για όλους. 



👉 Πάτα την εικόνα για να μεταφερθείς στη σελίδα μας στο Facebook

Ακολουθήστε μας στο Facebook

📢 Για πλήρη ενημέρωση με περισσότερες φωτογραφίες και ρεπορτάζ.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.