«Συντήρηση Οδοποιίας Αμπελώνα»

ΔΗΜΟΣ ΤΥΡΝΑΒΟΥ                                                     Τύρναβος, 04 Απριλίου 2016


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Υπογράφηκε την Παρασκευή 1η Απριλίου στο Δημαρχείο Τυρνάβου η σύμβαση για την εκτέλεση του έργου «Συντήρηση Οδοποιίας Αμπελώνα» από το Δήμαρχο Τυρνάβου κ. Παναγιώτη Σαρχώση και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρίας «Άνοιξις ΕΤΕ».
Σύμφωνα με τη μελέτη του έργου, προβλέπεται να γίνουν οι κάτωθι εργασίες στην πόλη του Αμπελώνα: βελτίωση οδών με νέο ασφαλτοτάπητα, κατασκευή νέων πεζοδρομίων, ανακατασκευή πεζοδρομίων που είναι σε κακή κατάσταση και διαμόρφωση κοινόχρηστων χώρων. Ποσό σύμβασης 67.500,00 €.
Η εκτέλεση των εργασιών θα γίνει σύμφωνα με τις προδιαγραφές και την κείμενη νομοθεσία περί εκτέλεσης Δημοσίων και Δημοτικών έργων και με τις υποδείξεις της Διευθύνουσας υπηρεσίας.


1 σχόλιο:

  1. είμαι κάτοικος αμπελωνα μένω στο ταταρ μαχαλά και σας πληροφορώ ότι υποφέρω όλο το καλοκαίρι γιατί έξω από το σπίτι μου είναι χωματόδρομος και η μόνη μας αναπνοή είναι η σκόνη και ,μου μιλάτε για βελτίωση του οδικού δικτύου εμείς είμαστε σε αυτό το σχέδιο, πληρώνω τα ίδια δημοτικά τέλη με τον καθένα είναι δίκαίο? να σας θυμίσω ότι τον χειμώνα στην οδό πηνειού χρειάζομαι βάρκα για να προσεγγίσω στο σπίτι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.