ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΠΕΥΚΗ ΛΑΡΙΣΑΣ
Ότι και να πει κανείς, όπως και να το περιγράψει θα είναι λίγο! Μπορεί να μην έγινε όπως προγραμματίστηκε αλλά με την καλή διάθεση όλων ξεπεράστηκε σε κάθε προσδοκία. Ο καιρός, «εχθρός», κρύο, βροχή, χιόνι! Όσοι, όμως, επιλέξαμε σήμερα την Καλλιπεύκη - Καθαρή Δευτέρα - για τη διασκέδασή μας κι ανταποκριθήκαμε στο κάλεσμα του Συλλόγου… ήμασταν τυχεροί και μείναμε ευχαριστημένοι και… δεν είμαστε και λίγοι! Δεν μετρηθήκαμε αλλά το κατάστημα που μας φιλοξένησε (το μεγαλύτερο του χωριού) γέμισε! Κέφι και χορός στο καφενείο του Χ. Οικονόμου από τις 12.00 το μεσημέρι μέχρι αργά το απόγευμα. Οι φωτογραφίες και το βίντεο το αποδεικνύουν.
Το Δ.Σ. του Μ.Ε.Σ.Α.Κ. «ΠΑΤΩΜΕΝΗ» ευχαριστεί θερμά: Όλους όσους παραβρέθηκαν, τα τρία καφενεία του χωριού (Οικονόμου, Μαντά, Παπαδημητρίου), που ετοίμασαν από μια μεγάλη χύτρα φασολάδα, τις εθελόντριες - εθελοντές που βοήθησαν (Καίτη Ζυλάλι, Ρέντι Ζυλάλι, Δέσποινα Πλασταρά και Άννα Γκαζγκάνη - και για τα εδέσματα που προσέφερε), τον Γιώργο Ρημαγμό και τον Στέλιο Παπαδημητρίου, που στη στιγμή (χωρίς προετοιμασία) και μ’ ότι βρέθηκε, χόρεψαν τον γανωτή, την ορχήστρα του Κ. Ριζούλη και Γ. Μητσιμπόνα (από τους Γόννους) και τον… «εχθρό» καιρό, που έκανε όλους τους παραβρισκόμενους μια οικογένεια, μια παρέα και φυσικά τον Χ. Οικονόμου κι όλους τους συνεργάτες - βοηθούς του καταστήματός του, για τη φιλοξενία και για την άψογη εξυπηρέτηση.
Το Δ.Σ. του Μ.Ε.Σ.Α.Κ. «ΠΑΤΩΜΕΝΗ» ευχαριστεί θερμά: Όλους όσους παραβρέθηκαν, τα τρία καφενεία του χωριού (Οικονόμου, Μαντά, Παπαδημητρίου), που ετοίμασαν από μια μεγάλη χύτρα φασολάδα, τις εθελόντριες - εθελοντές που βοήθησαν (Καίτη Ζυλάλι, Ρέντι Ζυλάλι, Δέσποινα Πλασταρά και Άννα Γκαζγκάνη - και για τα εδέσματα που προσέφερε), τον Γιώργο Ρημαγμό και τον Στέλιο Παπαδημητρίου, που στη στιγμή (χωρίς προετοιμασία) και μ’ ότι βρέθηκε, χόρεψαν τον γανωτή, την ορχήστρα του Κ. Ριζούλη και Γ. Μητσιμπόνα (από τους Γόννους) και τον… «εχθρό» καιρό, που έκανε όλους τους παραβρισκόμενους μια οικογένεια, μια παρέα και φυσικά τον Χ. Οικονόμου κι όλους τους συνεργάτες - βοηθούς του καταστήματός του, για τη φιλοξενία και για την άψογη εξυπηρέτηση.






Leave a Comment