Καθαρά Δευτέρα στην Συκαμινέα Ολύμπου - Φώτο

Ο Σύλλογος των Απανταχού Αποδήμων Σκαμνιωτών “O ΟΛΥΜΠΟΣ , και η Τοπική Κοινότητα Συκαμινέας από το πρωί της Καθαράς Δευτέρας 14 Μαρτίου έως και αργά το μεσημέρι ,πραγματοποίησαν την αποκριάτικη εκδήλωση στην Σκαμνιά, με προσφορά στους επισκέπτες της παραδοσιακής φασολάδας, με λαγάνες και σαρακοστιανά εδέσματα, παρά τις άσχημες καιρικές προβλέψεις οι Σκαμνιώτες αψήφησαν την συνεχόμενη βροχή και το κρύο και παραβρέθηκαν στον χώρο της εκδήλωσης τηρώντας την παράδοση για ακόμη μια χρονιά γιορτάζοντας τα Κούλουμα.











Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.