Οι αγρότες από τη Γυρτώνη στα Τέμπη - ΦΩΤΟ
Στον κόμβο της Γυρτώνης άρχισαν από νωρίς το πρωί να συγκεντρώνονται αγρότες και τρακτέρ προκειμένου να ενωθούν με συναδέλφους τους από όλες τις περιοχές του Νομού Λάρισας, και στη συνέχεια να μεταβούν στα Τέμπη.
Μιλώντας στην κάμερα της Θεσσαλίας Τηλεόρασης αγρότες και κτηνοτρόφοι εκφράζουν την πλήρη απογοήτευσή τους από τα δεδομένα που καλούνται ν αντιμετωπίσουν, καθώς φορολογία και ασφαλιστικές εισφορές, εφόσον αλλάξουν τους εξοντώνουν, όπως υπογραμμίζουν χαρακτηριστικά.
Tα αγροτικά μηχανήματα ήδη πάντως έχουν μετακινηθεί προς τα Τέμπη με την Αστυνομία να έχει διακόψει την κυκλοφορία επί της Εθνικής Οδού από τον κόμβο της Γυρτώνης έως και τη διασταύρωση του Στομίου.
Πηγή & φωτογραφίες http://www.thessaliatv.gr/news/22977/apo-th-gyrtwnh-sta-temph-oi-agrotes/






Leave a Comment