Τύρναβος: Κύριε δήμαρχε, ως πότε θα περιμένουμε;
Έκανα υπομονή , είπα να μην το δημοσιεύσω , όμως δεν αντέχω άλλο: Το καλοκαίρι, ένα απορριμματοφόρο του δήμου βούλιαξε , μπροστά από το ιατρείο του κ. Ψωφάκα.Ήρθαν κάποιοι εργάτες, "μπαζώσαν" την τρύπα και βάλαν πινακίδες έργων Περιμέναμε στη γειτονιά . οτι θα ρίξουν τσιμέντο, πίσσα , κάτι τέλος πάντων Η τρύπα και οι πινακίδες παραμένουν , κάνοντας απλώς δύσκολη την κυκλοφορία , μια κυκλοφορία ήδη δύσκολο, από τοτε που κάναν καθόδους και τους 2 δρόμους που κατεβαίνουν στην οδό Ονείρων...
Κύριε δήμαρχε, ως πότε θα περιμένουμε;;;;;;;;;;;;
Κύριε δήμαρχε, ως πότε θα περιμένουμε;;;;;;;;;;;;


Leave a Comment