Πορεία διαμαρτυρίας στον Βόλο από αγρότες

Μαζική κινητοποίηση πραγματοποίησαν λίγο πριν τις 10 το πρωί οι αγρότες του Ανατολικού και του Κεντρικού Πηλίου, που κατέβηκαν στο Βόλο με αρκετές εκατοντάδες αγροτικά αυτοκίνητα, για να διαμαρτυρηθούν, για τα νέα μέτρα που παίρνει η κυβέρνηση για το φορολογικό και το ασφαλιστικό.
Οι αγρότες, υπό την καθοδήγηση της Τροχαίας Βόλου συγκεντρώθηκαν στον περιφερειακό του Βόλου και στη συνέχεια, κατέβηκαν με τα οχήματά τους έκαναν μηχανοκίνητη πορεία, κορνάροντας στην οδό Ιωλκού, με κατεύθυνση το λιμάνι όπου στάθμευσαν.
Οι αγρότες πραγματοποίησαν πορεία πεζοί προς την Εφορία Βόλου και αφού κάνουν παράσταση διαμαρτυρίας και ίσως την αποκλείσουν, έχουν σκοπό να πάνε στην Πλατεία Ελευθερίας για να διαμαρτυρηθούν στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ.
Στην κινητοποίηση, που είναι ιδιαίτερα μαζική συμμετέχουν αγρότες, από Ζαγορά, Τσαγκαράδα, Ανήλιο, Κορώπη, Αφέτες κ.α.
ΠΗΓΗ magnesianews.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.