Η Λάρισα ντύθηκε με τ' άσπρα της - Χιονίζει από το πρωί στην πόλη

Χιονίζει από το πρωί στην πόλη της Λάρισας, χωρίς ωστόσο να το έχει ακόμη στρώσει ενώ το θερμόμετρο βρίσκεται στους 0 με 1 βαθμούς Κελσίου, ενώ στις γύρω περιοχές και ιδαίτερα σε ημιορεινές και ορεινές του νομού, η επέλαση του χιονιά είναι πιο αισθητή. Γύρω στις 8.30 το πρωί το χιόνι είχε φτάσει στα 5 εκατοστά στην επαρχία Ελασσόνα και πάνω από 10 με 15 εκατοστά σε Σπηλιά και Καλλιπεύκη. 

 Δέκα μηχανήματα της περιφερειακήςε νότητας από το πρωί εφοδιασμένα με αλάτι, προχωρούν σε αποχιονισμό του επαρχιακού δικτύου, ενώ και οι εργαζόμενοι στους δήμους είναι σε επιφυλακή. 

Χιονίζει από το πρωί στη Λάρισα

 Χιονόπτωση από νωρίς το πρωί σημειώνεται και στο Βόλο, ενώ η θερμοκρασία κατέβηκε ήδη σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, φθάνοντας στο Βόλο νωρίς το πρωί, στον έναν βαθμό Κελσίου. Σε ετοιμότητα βρίσκονται οι τοπικοί φορείς και υπηρεσίες.

 Σύμφωνα με τις προβλέψεις τοτυ ΕΜΕΣ Τακούδης, τα φαινόμνα προς το μεσημέρι θα υποχωρήσουν στη Λάρισα, ενώ θα ενταθούν στα Φάρσαλα και στη νοτιοανατολική Μαγνησία. 

 Από αύριο θα έχουμε ψυχρή εσβολή στη Θεσσαλία, με τον υδράργυρο να κατρακυλά τις νυχτερινές ΄ ωρες κάτω από το μηδέν. Χιόνια πολύ πιο έντονα από τα σημερινά αναμένουμε την Πέμπτη και την Παρασκευή σε όλη τη Θεσσαλία ακόμη και στις πεδινές περιοχές.





Χιονίζει από το πρωί στη Λάρισα

Χιονίζει από το πρωί στη Λάρισα



Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.