Σε λειτουργία τα φανάρια στο δρόμο Αμπελώνα - Δελέρια
Σε κανονική λειτουργία βρίσκονται τα φανάρια στο δρόμο Αμπελώνα - Δελέρια μετά από μήνες από την κατασκευή τους και την απάντηση για το ρεύμα από την ΔΕΗ .
Μετά την παρέμβαση του Αντιδημάρχου "Αμπελώνα" Κώστα Χρυσοβέργη προς την Περιφέρεια και την πίεση προς την Δ.Ε.Η, σήμερα τα φανάρια λειτουργούν κανονικά χωρίς κάποιο πρόβλημα.
Πλέον οι οδηγοί και η κάτοικοι του Αμπελώνα μπορούν να κινούνται ήσυχη χωρίς να υπάρχει ο φόβος για ατυχήματα.
Μετά την παρέμβαση του Αντιδημάρχου "Αμπελώνα" Κώστα Χρυσοβέργη προς την Περιφέρεια και την πίεση προς την Δ.Ε.Η, σήμερα τα φανάρια λειτουργούν κανονικά χωρίς κάποιο πρόβλημα.
Πλέον οι οδηγοί και η κάτοικοι του Αμπελώνα μπορούν να κινούνται ήσυχη χωρίς να υπάρχει ο φόβος για ατυχήματα.
Και οι τρεις τους μίλησαν για σωτήριο έργο για τους οδηγούς που χρησιμοποιούν τον περιφερειακό αυτό δρόμο μιας και ενώνει τον Τύρναβο με την νέα εθνική οδό και το δρόμο προς Κοζάνη. Μάλιστα η κ. Σουρλατζή τόνισε στην «Ε»: «Θέλουμε να πιστεύουμε ότι δεν θα δούμε άλλα εκκλησάκια λόγω θανατηφόρων ατυχημάτων».
Οι κάτοικοι εκφράζουν την ικανοποίησή τους για τις ενέργειες της δημοτικής αρχής τονίζοντας ότι θέλουν να δουν να πραγματοποιείται και το έργο που αφορά το δρόμο Αμπελώνα – Γιάννουλης όπου και χρειάζεται κατάλληλος φωτισμός, σηματοδότες και φανάρια .

Leave a Comment