Στους +22,1 °C τώρα στην Λάρισα "σαν να έχουμε Μάιο μήνα"

Μονo το 1995 έχει μείνει για να πέσει και η απολυτά μεγίστη θερμοκρασία που έχει σημειωθεί
 1-2ο δεκαήμερο Ιανουαρίου στη Λάρισα. 22 βαθμοί αυτή την ωρα στην πολη μας και το ρεκορ των 22,8 τρεμει!!! 
Μέσα σε έναν τέτοιο χειμώνα όλα τα θερμά ρεκόρ μπορούν να σπάσουν. 
Βλέπεις Όλυμπο Κίσσαβο και λοιπά βουνά και νομίζεις είναι Μάιος!!!

Πήγη Μετεωρολόγος Βασίλης Πανάκογλου

Ο ΚΑΙΡΌΣ

http://e-meteolarissa.blogspot.gr/2016/01/11-1212016.html





Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.