Η πρεσβυτέρα Στέλλα Πλευράκη στην Παναγία του Αμπελώνος

Με την ευλογία του Σεβασμιοτάτου Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιγνατίου, η γνωστή και διακεκριμένη ομιλήτρια, Πρεσβυτέρα Στέλλα Πλευράκη, από την Ιερά Μητρόπολη Κασσανδρείας και το Ορθόδοξο Εκκλησιαστικό Ίδρυμα “Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΜΑΡΚΟΣ”, θα ομιλήσει στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Αμπελώνος, αύριο Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου και ώρα 17:30. Στην ομιλία της η Πρεσβυτέρα θα αναφερθεί σε σπουδαία θέματα και κυρίως στο θαυμαστό Ιεραποστολικό Έργο του Ιδρύματος, που δίδει την δική του μαρτυρία προσφοράς και διακονίας μέσα στο σύγχρονο κόσμο.

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΑΡΙΣΑΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.