Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση σειράς συζητήσεων στην Καλλιπεύκη

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση σειράς συζητήσεων στην Καλλιπεύκη και στο Δημοτικό Σχολείο του χωριού μας, που οργάνωσε ο Σύλλογός μας (Μ.Ε.Σ.Α.Κ. «Η ΠΑΤΩΜΕΝΗ» - Μορφωτικός Εκπολιτιστικός Σύλλογος Απανταχού Καλλιπευκιωτών «Η ΠΑΤΩΜΕΝΗ») το Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015 και στις 5 το απόγευμα. Στη συνάντηση - συζήτηση παραβρέθηκαν και συμμετείχαν είκοσι έξι κάτοικοι του χωριού (οι περισσότερες γυναίκες), εκφράζοντας θέσεις και απόψεις σε θέματα που τους ενδιέφεραν με την καθοδήγηση και το συντονισμό της ψυχολόγου, κ. Μόιρα Τζίτζικα, η οποία με εύστοχες παρατηρήσεις - τοποθετήσεις προκαλούσε τους παραβρισκόμενους να εκφραστούν. Πόλη, χωριό, τρόπος ζωής - διατροφής, εργασίες, καθημερινές δυσκολίες, σχέσεις, απώλεια ήταν κάποια από τα θέματα που τέθηκαν και για τα οποία η κ. Μόιρα Τζίτζικα, χωρίς να αναπτύξει (δεν θα μπορούσα άλλωστε σε μια συνάντηση) έδωσε γενικές απαντήσεις πολλαπλασιάζοντας έτσι τους προβληματισμούς μας. Με το τέλος της συνάντησης εκφράστηκε η επιθυμία από όλους για επανάληψη των συναντήσεων με συγκεκριμένο θέμα, όμως, για κάθε φορά. Έτσι, το επόμενο θέμα - ύστερα από πρόταση κάποιων που έγινε αποδεκτή, θα είναι το «Οικογενειακές σχέσεις» και η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στα μέσα Ιανουαρίου (προτάθηκαν κι άλλα θέματα αλλά θα συζητηθούν σε επόμενες συναντήσεις). Το Δ. Σ. του Συλλόγου μας ευχαριστεί θερμά και συγχαίρει την κ. Μοιρα Τζίτζικα, για την αυθόρμητη ανταπόκριση, την επιστημονική της κατάρτιση, την άριστη διαχείριση (θεμάτων και ομάδας). Ευχαριστεί επίσης και συγχαίρει (διπλά και τρίδιπλα) όλες και όλους όσους παραβρέθηκαν στην πρώτη αυτή συνάντηση, για τη διάθεση, το ενδιαφέρον, τους προβληματισμούς αλλά και τις απόψεις τις οποίες κατέθεσαν.
Οι φωτογραφίες είναι από τη συνάντηση.


https://www.facebook.com/m.e.s.a.kallipefkis






Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.