Νέος Τυρναβίτικος αγροτικός ξεσηκωμός αύριο Παρασκευή
Οι αγωνιστικές διαθέσεις της Τυρναβίτικης αγροτιάς για μια ακόφη φορά στο προσκήνιο και όλοι πλέον βρίσκονται στα πρόθυρα ενός νέου αγροτικού ξεσηκωμού . Η κυβέρνηση δείχνει αποφασισμένη να "περάσει" τα νέα μέτρα από τη Βουλή και οι Τυρναβίτες αγρότες πραγματοποιούν αύριο Παρασκευή νέο συλλαλητήριο διαμαρτυρίας για τη νέα αγροτική «θύελλα» . Σε ανακοίνωσή ο Αγροτικός Σύλλογος Τυρνάβου αναφέρει :
ΜΠΛΟΚΟ στα αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης!
Συνάδελφοι αγρότες, αγρότισσες, κτηνοτρόφοι,
Σήμερα, 2 Δεκέμβρη 2015, πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση του Αγροτικού Συλλόγου Τυρνάβου και της ευρύτερης περιοχής παίρνοντας ομόφωνη απόφαση και καλεί σε μαζική συμμετοχή με τα αγροτικά μας μηχανήματα, στο συλλαλητήριο την Παρασκευή, 4 Δεκέμβρη 2015 στην Κεντρική Πλατεία Τυρνάβου, τους μικρομεσαίους αγρότες και κτηνοτρόφους που αγωνιούν για το αύριο, που καταλαβαίνουν ότι το τρίτο Μνημόνιο της Κυβέρνησης και η εφαρμογή της Νέας ΚΑΠ, που μειώνει ως 50% τις ενισχύσεις αποτελούν τα εργαλεία με τα οποία θα συγκεντρωθεί η γη και η παραγωγή στα χέρια λίγων μεγαλοαγροτών και επιχειρηματιών.
Την Πέμπτη, 3 Δεκέμβρη 2015 ξεκινάει η συζήτηση στη Βουλή ο προϋπολογισμός είναι βαθύτατα αντιλαϊκός και προβλέπει να πάρει πάνω από 200 εκατ. ευρώ από τους αγρότες με την αύξηση του συντελεστή φόρου για τα εισοδήματα του 2015 (32 εκατομμύρια ευρώ), της προκαταβολής φόρου (79 εκατομμύρια ευρώ), την αύξηση κατά 12% των ασφαλιστικών εισφορών του ΟΓΑ, καθώς αυτόματα φέτος ανεβαίνουν ασφαλιστική κατηγορία και μεγαλώνει η εισφορά.
Συνάδελφοι, μόνο στη δική μας δύναμη στην οργάνωση του αγώνα μπορούμε να στηριζόμαστε!
Συσπειρωμένοι στους Συλλόγους μας και την Ομοσπονδία, με τα αιτήματά μας στήνουμε Μπλόκο στο Μνημόνιο και τα αντιαγροτικά μέτρα. Παλεύουμε για την επιβίωσή μας.
ΕΜΕΙΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ. ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ!
ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΞΕΖΟΥΜΙΣΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟ,
ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ, ΠΑΛΕΨΕ, ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕ !
ΜΕ ΤΑ ΜΠΛΟΚΑ, ΤΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ, ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΜΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ
ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 4 ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2015
ΜΠΛΟΚΟ στα αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης!
Συνάδελφοι αγρότες, αγρότισσες, κτηνοτρόφοι,
Σήμερα, 2 Δεκέμβρη 2015, πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση του Αγροτικού Συλλόγου Τυρνάβου και της ευρύτερης περιοχής παίρνοντας ομόφωνη απόφαση και καλεί σε μαζική συμμετοχή με τα αγροτικά μας μηχανήματα, στο συλλαλητήριο την Παρασκευή, 4 Δεκέμβρη 2015 στην Κεντρική Πλατεία Τυρνάβου, τους μικρομεσαίους αγρότες και κτηνοτρόφους που αγωνιούν για το αύριο, που καταλαβαίνουν ότι το τρίτο Μνημόνιο της Κυβέρνησης και η εφαρμογή της Νέας ΚΑΠ, που μειώνει ως 50% τις ενισχύσεις αποτελούν τα εργαλεία με τα οποία θα συγκεντρωθεί η γη και η παραγωγή στα χέρια λίγων μεγαλοαγροτών και επιχειρηματιών.
Την Πέμπτη, 3 Δεκέμβρη 2015 ξεκινάει η συζήτηση στη Βουλή ο προϋπολογισμός είναι βαθύτατα αντιλαϊκός και προβλέπει να πάρει πάνω από 200 εκατ. ευρώ από τους αγρότες με την αύξηση του συντελεστή φόρου για τα εισοδήματα του 2015 (32 εκατομμύρια ευρώ), της προκαταβολής φόρου (79 εκατομμύρια ευρώ), την αύξηση κατά 12% των ασφαλιστικών εισφορών του ΟΓΑ, καθώς αυτόματα φέτος ανεβαίνουν ασφαλιστική κατηγορία και μεγαλώνει η εισφορά.
Συνάδελφοι, μόνο στη δική μας δύναμη στην οργάνωση του αγώνα μπορούμε να στηριζόμαστε!
Συσπειρωμένοι στους Συλλόγους μας και την Ομοσπονδία, με τα αιτήματά μας στήνουμε Μπλόκο στο Μνημόνιο και τα αντιαγροτικά μέτρα. Παλεύουμε για την επιβίωσή μας.
ΕΜΕΙΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ. ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ!
ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΞΕΖΟΥΜΙΣΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟ,
ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ, ΠΑΛΕΨΕ, ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕ !
ΜΕ ΤΑ ΜΠΛΟΚΑ, ΤΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ, ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΜΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ
ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 4 ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2015
ΣΤΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
- 10:30 πμ στο Πρατήριο Τσιγάνη
- 11:00 πμ στην Κεντρική Πλατεία Τυρνάβου
ΠΗΓΗ tirnavosNews https://www.facebook.com/groups/303381937810/


Leave a Comment