Πυκνή ομίχλη σκέπασε τον Αμπελώνα

Πυκνή ομίχλη σκέπασε την περιοχή του Αμπελώνα από τα μεσάνυχτα με αποτέλεσμα να προβληματίζει τους οδηγούς στους δρόμους.Η ομίχλη σε μερικά σημεία να σημειώσουμε πως είναι πολλή πυκνή και να δώσετε προσοχή στα σημεία όπου υπάρχουν ποτάμια.
Μέσα στην ήμερα ή ομίχλη θα διαλυθεί και θα επικρατήσει ηλιοφάνεια//
Η θερμοκρασία τώρα είναι στους +2,7


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.