Πρωινή πάχνη είχαμε σήμερα στον Αμπελώνα
Πρωινή πάχνη είχαμε σήμερα στον Αμπελώνα Λάρισας με την θερμοκρασία να φλερτάρει στους +0 με +3 και να παγώνει την ατμοσφαίρα με αποτέλεσμα να παίρνουν φωτιά τα τζάκια και οι σόμπες...Παγετό είχαμε και στα ορεινά χωριά του Ολύμπου της τελευταίες μέρες με τον υδράργυρο να πέφτει χαμηλά έως και -3 με -5....

Leave a Comment