Άγνωστοι προσπάθησαν ανεπιτυχώς να βάλουν φωτιά τον 8ο Παιδικό Σταθμό Λάρισας
Ένα περίεργο περιστατικό συνέβη χθες βράδυ στον 8ο Παιδικό Σταθμό του Δήμου Λαρισαίων στην περιοχή των Λαχανόκηπων, καθώς άγνωστοι προσπάθησαν ανεπιτυχώς να βάλουν φωτιά σ αυτόν ρίχνοντας 3 μπουκάλια με εύφλεκτο υλικό χωρίς όμως εν τέλει να εκδηλωθεί φωτιά. Το περιστατικό αντιλήφθηκε σήμερα το πρωί η διευθύντρια του Σταθμού και το κατήγγειλε στην Αστυνομία.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΑΡΙΣΑΣ
Τη Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου θα επαναλειτουργήσει ο Παιδικός Σταθμός στη συνοικία του Αγίου Γεωργίου, μετά το περιστατικό με τον εμπρηστικό μηχανισμό.
Η ενέργεια, χαρακτηρίζεται ακατανόητη από το Δήμο Λαρισαίων και τονίζεται ότι έγινε σε ώρα που ο Παιδικός Σταθμός δεν λειτουργούσε.
Οι ζημιές είναι περιορισμένες, ωστόσο ο συγκεκριμένος Παιδικός Σταθμός θα παραμείνει κλειστός και αύριο Παρασκευή.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΑΡΙΣΑΣ

Leave a Comment