Σε πάνδημο κλίμα, κάτοικοι των Αμπελακίων συνόδευσαν χθες στην τελευταία του κατοικία τον αδικοχαμένο 23χρονο *Την ίδια ώρα, ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους αφέθηκαν ο πατέρας του νεκρού παιδιού και ο γιος του 51χρονου ο οποίος οδηγήθηκε στις φυλακές.

Εκατοντάδες κάτοικοι των Αγίων Αναργύρων βρέθηκαν χθες στο Δικαστικό Μέγαρο Λάρισας για να συμπαρασταθούν στον 51χρονο συγχωριανό τους και συλληφθέντα για τη δολοφονία του 23χρονου Διονύση Δημάκου.
Την ίδια ώρα στα Αμπελάκια, συγγενείς και συγχωριανοί έλεγαν το στερνό αντίο στον αδικοχαμένο 23χρονο κτηνοτρόφο που κηδεύθηκε χθες το μεσημέρι. Δυο πτυχές της ίδιας υπόθεσης, με δυο διαφορετικές οικογένειες «πρωταγωνιστές» μιας ενδεχόμενης ζωοκλοπής, που καταλήγει σε έναν φόνο.
Ένας φόνος νεαρού που κηδεύθηκε χθες, ένας «Γολγοθάς» πατέρα που μόλις ξεκινά με την προφυλάκισή του, δυο δράματα στην πραγματικότητα που εκτυλίσσονται παράλληλα από τα ξημερώματα του περασμένου Σαββάτου. Ημέρα που ο 49χρονος Ιωάννης Δημάκος και ο 23χρονος γιος του Διονύσης από τα Αμπελάκια, βρίσκονται έξω από το ποιμνιοστάσιο του 51χρονου κτηνοτρόφου και του 28χρονου γιου του, στους Αγ. Αναργύρους του Δήμου Κιλελέρ.
Τα υπόλοιπα είναι γνωστά, αφού ο 51χρονος «γαζώνει» με το πιστόλι του το αγροτικό αυτοκίνητο των Αμπελακιωτών και μια σφαίρα τραυματίζει στο κεφάλι τον 23χρονο, ο οποίος μερικές ώρες αργότερα υποκύπτει στα τραύματά του.
Εισαγγελέας και ανακριτής, αργά χθες το μεσημέρι, αποφάσισαν την προφυλάκιση (για ανθρωποκτονία) του 51χρονου και την ίδια ώρα, ο 28χρονος γιος του, που αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους, έπεφτε με λυγμούς στην αγκαλιά συγγενών, φίλων και συγχωριανών που ανέμεναν με αγωνία την απόφαση των δικαστικών λειτουργών.
Νωρίτερα, με περιοριστικούς επίσης όρους, αφέθηκε ελεύθερος και ο 49χρονος Δημάκος που αποδοκιμάσθηκε από κατοίκους των Αγ. Αναργύρων την ώρα που αστυνομικοί τον «φυγάδευαν» από το κτίριο για λόγους ασφαλείας.
Ο 49χρονος, που είχε συλληφθεί μετά από μήνυση για απόπειρα ζωοκλοπής, καταβάλλοντας εγγύηση 8.000 ευρώ αφέθηκε ελεύθερος και πήγε στα Αμπελάκια για να κηδέψει το παιδί του, μια νεκρώσιμη ακολουθία που έγινε σε πάνδημο κλίμα, με διακριτική παρουσία αστυνομικών.
ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
Μοναδικό θέμα συζήτησης των κατοίκων των Αγ. Αναργύρων, η παραπομπή του 51χρονου συγχωριανού τους. Πώς ένα «φιλήσυχος» άνθρωπος, πώς ένας «νοικοκύρης που δεν έχει δώσει το παραμικρό δικαίωμα» όπως τον περιέγραφαν, εκεί που «πήγε να προστατεύσει την περιουσία του, βρέθηκε σιδηροδέσμιος».
Ο 51χρονος πρώην υδραυλικός που μετά την εκδήλωση της οικονομικής κρίσης, επέστρεψε στο χωριό του, τους Αγ. Αναργύρους, λειτουργώντας κτηνοτροφική μονάδα για να ζήσει την οικογένειά του.
Ο 51χρονος που μαζί με τον γιο του βρέθηκαν στις 4 τα ξημερώματα του Σαββάτου στο ποιμνιοστάσιό τους, καθώς λειτούργησε ο συναγερμός. Ο ίδιος ως θύμα ζωοκλεφτών στο παρελθόν, κάτοχος πιστολιού ως σκοπευτής, «γάζωσε» το αγροτικό των Αμπελακιωτών για να οδηγηθεί χθες στις φυλακές αφού κρίθηκε προφυλακιστέος για ανθρωποκτονία. Δηλώνοντας, κατά την απολογία του, πως «βρισκόταν σε άμυνα», αφού οι δυο Αμπελακιώτες «είχαν προτάξει όπλα» σύμφωνα με δικηγόρους.
Με λεωφορείο αλλά με τα ιδιωτικά τους αυτοκίνητα, από νωρίς το πρωί εκατοντάδες κάτοικοι των Αγ. Αναργύρων βρέθηκαν στα Δικαστήρια για να συμπαρασταθούν στους συγχωριανούς τους ενώ κατά τη μεταγωγή, πατέρα και γιου, τους χειροκροτούσαν σε μια προσπάθεια να τους εμψυχώσουν.
Ανάμεσά τους και ο πρώην δήμαρχος Κ. Καρτσαφλέκης, ο πρόεδρος της κοινότητας Ν. Βασιλειάδης και ο αντιδήμαρχος Κραννώνος Σ. Καλέτσιος, οι οποίοι προσφέρθηκαν να καταθέσουν και ως μάρτυρες, χωρίς τελικά να απαιτηθεί κάτι τέτοιο.
ΟΡΟΙ
Νωρίτερα στον ανακριτή οδηγήθηκε ο Ιωάν. Δημάκος που μηνύθηκε την περασμένη Κυριακή από την οικογένεια των συλληφθέντων, για απόπειρα ζωοκλοπής. Στο ποιμνιοστάσιο των Αγ. Αναργύρων ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες της «Ε», δεν βρέθηκαν ίχνη παραβίασης και ο 49χρονος στον οποίο επιβλήθηκαν περιοριστικοί όροι (παρουσίαση στο Αστυνομικό Τμήμα, απαγόρευση εξόδου από τη χώρα) καταβάλλοντας 8.000 ευρώ ως εγγύηση, αφέθηκε ελεύθερος.
Εξερχόμενος του Δικαστικού Μεγάρου, συγχωριανοί των συλληφθέντων αποδοκίμασαν τον 49χρονο ο οποίος «φυγαδεύτηκε» από την ΕΛ.ΑΣ. για λόγους ασφαλείας. Σύμφωνα με νομικές πηγές ο 49χρονος, κατά την απολογία του φέρεται ειπών πως αυτός και ο γιος του «δεν είχαν πρόθεση να κλέψουν ζώα», ενώ «δεν βρέθηκαν κλεμμένα ζώα».
Υπενθυμίζεται πως, από την προανάκριση της ΕΛ.ΑΣ., δεν έχουν αποσαφηνισθεί ακόμη οι λόγοι για τους οποίους ο 49χρονος ενώ μεταφέρει τον σοβαρά τραυματισμένο γιο του στο Γενικό Νοσοκομείο, φεύγει αμέσως για τα Αμπελάκια. Όπου αρχικά πάει στο ποιμνιοστάσιό του, αναζητεί σε ορεινή περιοχή γνωστό του καλόγερο με σκοπό να «προσευχηθεί για την υγεία του παιδιού του» και επιστρέφοντας στο σπίτι του, όπου θα έπαιρνε τη γυναίκα του «για να επιστρέψουν μαζί στο νοσοκομείο», συλλαμβάνεται από την ΕΛ.ΑΣ.
Από τη δικαστική έρευνα επίσης, απομένει να απαντηθεί γιατί ο 51χρονος πυροβολεί με 8 τουλάχιστον σφαίρες το αγροτικό των δυο Αμπελακιωτών αλλά και γιατί δεν ενημερώνει την ΕΛ.ΑΣ. για το συμβάν.
ΚΗΔΕΙΑ
Την ώρα που οι κάτοικοι των Αγ. Αναργύρων, υποδέχονταν με ανάμικτα συναισθήματα την απόφαση των δικαστικών λειτουργών, την ίδια ώρα στα Αμπελάκια, μέσα σε πάνδημο κλίμα, συγγενείς, φίλοι και συγχωριανοί του άτυχου Διονύση τον συνόδευσαν στην τελευταία του κατοικία, αδυνατώντας να πιστέψουν πως ο 23χρονος νέος χάθηκε τόσο πρόωρα από τη ζωή.
* Στον απόηχο της υπόθεσης, αναδεικνύονται θέματα όπως μεταξύ άλλων της προστασίας του πολίτη και της «αποδυναμωμένης» στην πραγματικότητα ΕΛ.ΑΣ. στην περιφέρεια, όπως και των πολιτών οι οποίοι κατέχοντας άδεια σκοπευτή, έχουν τη δυνατότητα όχι μόνο να οπλοφορούν αλλά και να κάνουν χρήση των όπλων.
Β.ΚΑΚΑΡΑΣ 

Ελευθερια Λάρισας

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.