Δικαίωση για ΑΕΛ και Τρίκαλα

Η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ δικαίωσε τελικά τους ΑΕΛ και Τρίκαλα, οι οποίοι είχαν προσφύγει με αφορμή τις ποινές που τους είχε επιβάλει το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό Όργανο της Ένωσης Β' Εθνικής.
Το θετικό και για τις δύο ομάδες είναι ότι γλίτωσαν τελικά την τιμωρίας της έδρας, αφού δύο αγωνιστικές είχαν επιβληθεί στους «βυσσινί» για τα όσα είχαν λάβει χώρα στο παιχνίδι με τον Εργοτέλη και μία στον ΑΟΤ για τα όσα συνέβησαν στον αγώνα με την Kέρκυρα.
Παράλληλα, σχεδόν ατόφιο έμεινε το χρηματικό πρόστιμο που καλείται να πληρώσει η ΑΕΛ, που θα πρέπει να καταβάλλει το ποσό των 46.250 ευρώ, ενώ 49.625 ευρώ της είχαν επιβληθεί αρχικά. Από την άλλη, το χρηματικό πρόστιμο παρέμεινε για τα Τρίκαλα.
ΠΗΓΗ a-sports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.