Η τρομακτική βομβιστική επίθεση στο Παρίσι συζητήθηκε και στο Δημοτικό Συμβούλιο Τυρνάβου, υπό την προεδρία της κ. Ρούλας Σουρλαντζή – Ζαχαράκη, όπου ακούστηκαν όλες οι απόψεις.

ΤΥΡΝΑΒΟΣ ( Γραφείο «Ε»)
Του Κώστα Τσόλα
Η τρομακτική βομβιστική επίθεση στο Παρίσι συζητήθηκε και στο Δημοτικό Συμβούλιο Τυρνάβου, υπό την προεδρία της κ. Ρούλας Σουρλαντζή – Ζαχαράκη, όπου ακούστηκαν όλες οι απόψεις. Στη συνέχεια το Δημοτικό Συμβούλιο κατά πλειοψηφία εξέδωσε ψήφισμα με το οποίο εκφράζει τη συμπαράστασή του στα θύματα άλλης μιας τραγωδίας, καθώς και τον αποτροπιασμό του για το χτύπημα που δέχτηκε η δημοκρατία και οι αρχές της ελευθερίας, της ισότητας, της ειρηνικής συνύπαρξης.
Επίσης σημειώνεται ότι σήμερα είναι το Παρίσι, χθες ήταν η Βηρυτός και κάθε μέρα είναι το Αιγαίο. Δεν έχει τέλος αυτή η τραγωδία. Δεν είναι αυτός ο κόσμος που θέλουμε να ζούμε!
Τέτοια γεγονότα, από μόνα τους, αναφέρεται στο ψήφισμα επιφέρουν τον φόβο, αλλά υπάρχει και ο κίνδυνος η ερμηνεία και οι αντιδράσεις να επιβάλλουν στερήσεις στα δημοκρατικά δικαιώματα και στην αυτοδιάθεση των λαών. Δεν θα ζήσουμε στον φόβο, δεν θα μας επιβάλλουν φραγμούς στην ελεύθερη έκφραση, κίνηση, δημιουργία και στην αποδοχή του διαφορετικού.
Τέλος καλούνται οι ηγέτες των χωρών να επιδείξουν σύνεση, να αλλάξουν την πολιτική τους, να σταματήσουν τους πολέμους και την εκμετάλλευση των λαών (των ξένων αλλά και του δικού μας), που οδηγούν στην εξαθλίωση, στην προσφυγιά και σε αδιέξοδα.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΑΡΙΣΑΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.